FAQ

Misschien een antwoord op uw vraag?

FAQ

Waarom zijn we telefonisch niet bereikbaar?

Wij doen dit als vrijwilligerswerk, en hebben daarnaast een 5/7 job.
Om zo efficiënt mogelijk te werk te gaan, zijn we telefonisch niet bereikbaar en kan je ons via één kanaal bereiken : info@parochiecentrumwitgoor.be

Of je kan ons contactformulier op de website invullen.

Is mijn afspraak definitief als ik via de online-agenda boek?

Neen, uw evenement en data wordt eerst besproken door ons team.
Daarna zullen we u contacteren met de nodige informatie.

Wat zijn de prijzen voor de zaal of vergaderlokalen te huren?

Wij zetten onze prijzen niet publiek op het internet en stemmen graag met u af over welk evenement het gaat. Aan de hand hiervan zijn verschillende prijzen opgesteld.

Kan ik langskomen om de zaal/vergaderlokaal te bezichtigen?

Ja, dat is mogelijk. 
Een afspraak kan ingeboekt worden om langs te komen, ook weer via het e-mailadres : info@parochiecentrumwitgoor.be of ons contact-formulier

Kunnen we toog personeel inhuren?

Neen, dit is niet mogelijk. Gelieve zelf te voorzien

Welke materialen zijn voorradig in het Parochiecentrum?

  • Tafels - 120 stuks
  • Stoelen - 420 stuks
  • Hangtafels - 15 stuks (zonder rok)
  • Nader-hekken - 25 stuks
  • Grote nader hekken - 5 stuks
  • Voortoog planken voor fuiven
  • Vestiaire voor fuiven
  • Wijn glazen - 400 stuks
  • Cava glazen - 200 stuks
  • Kleine bordjes - 380 stuks voor onder koffie tassen te zetten
  • Soep borden - 100 stuks
  • Bordjes voor voorgerechten - 145 stuks
  • Koffie tassen - 240 stuks
  • Grote platte borden voor het hoofd gerechten - 150 stuks
  • Verschillende glazen en aluminium kommen en schotels
  • Thee glazen
  • Verschillende kleine en grote koffie potten
  • 4 percolators voor koffie te zetten,
  • Bestek 
  • Schotels voor bediening
  • Potten en pannen,

Hoe kunnen we extra materiaal bekomen?

We werken samen met de Feesttafel.
Je kan hun contacteren via https://www.defeesttafel.be/


Welke geluidsinfrastuctuur is er aanwezig?

Standaard is er een radio voorzien met versterker.
Voor extra bijkomend materiaal kan je terecht bij https://www.asdservice.com/

Hoeveel parkeerplaatsen zijn er beschikbaar? 

Er is plek voor 37 auto's op de parking van het Parochiecentrum.
Het Meiplein aan de overkant van de straat biedt plaats voor meer dan 100 voertuigen. 

Mag ik eigen dranken verbruiken?

Alle dranken zijn verplicht afneembaar via het Parochiecentrum.

Het assortiment van wijn & cava kan aangepast worden via onze wijnhandelaar : wijnhandelghoos

Is een Sabam aanvraag nodig?

Het Parochiecentrum heeft een jaarabonnement enkel voor activiteiten voor eigen verenigingen. Indien u zelf een publiek toegankelijk evenement organiseert moet u hier melding van maken bij Sabam.

Wat is de capaciteit van de zaal?

De capaciteit wordt geschat op 750 personen (staand) 

Is het mogelijk om te overnachten in het Parochiecentrum? 

Neen, dat is niet mogelijk.

Is er WiFi beschikbaar in de zaal? 

Ja, het wachtwoord is te verkrijgen bij de verhuur

Is er een EHBO-koffer aanwezig

Er is een standaard koffer aanwezig, 
Bij het organiseren van grote evenementen of eetfestijnen is het aan te raden om zelf een EHBO-kit te voorzien. 

Moet mijn evenement gemeld worden bij de gemeente of de politie?

Publiek toegankelijke evenementen moeten gemeld worden in de gemeentelijke evenementenkluis : www.gemeentedessel.be 

Wat doe ik met mijn afval?

Het afval dat achtergelaten is, wordt u aangerekend per vuilniszak.


Restafval & PMD dienen scheidend verzameld te worden
Glasafval, papier & karton mag gratis achtergelaten worden
Gebruikte frituurvetten moeten meegenomen worden door de huurder